R Studio

A Valentin nap mögött

2016. január 28. - Runyai Gábor

Vagyis a kulisszák mögött, hogy egész pontos legyek. 

Az alábbi kép keletkezéséről szeretnék megosztani Veletek 1-2 információt. Túl azon, hogy élmény elkészíteni másoknak a róluk szóló, aktuális alkalomra szóló fotósorozatot, izgalmas folyamat volt ezt a képet a kamera mögül megélni. 

Valentine Day

 

Azon gondolkoztam, hogyan is lehetne feldobni egy Valentin nappal kapcsolatos akciót, hogy ne mindig a már jól megszokott sorozatokat lássuk. Természetesen bevontam menyasszonyomat, Ágit is az ötletelésbe. Egyik reggel még a fetrengős fázisban ötletekkel kezdtünk el dobálózni. Volt is vita rendesen, hogy hol a határ, meg hogy mit ne, mert az gagyi, vagy éppen nincs annyi idő, hogy azt megvalósítsuk. Végül letisztult a kép, és maradt kb 8-10 ötlet. Kezdve ott, hogy egy hagyományos sorozat mitől lesz érdekes, vagy ha egyetlen képre építek egy egész koncepciót. Mivel a kihívásokat keresem úgy döntöttem, hogy azt a képet fogjuk elkészíteni példa gyanánt, ami talán a leginkább kifejezi azt, amit érzésem szerint a nagybetűs Szeretetnek hívok. 

Szeretem a szürreális világokat, mert ott könnyű kiugró érzelmeket megjeleníteni. Nosza, neki is vágtunk.

Mielőtt találkoztunk volna, hogy megfotózzam magunkat, előzőleg elkészítettem a kép alapját. A Studio műtermi részében fellógattam a képen látható szív alakú díszt. Megkerestem a témának leginkább alkalmas fény-árnyék hatást. Tudtam, hogy szükség lesz egy "kötélre" amin felhúzom az Ágit. Ezt bármilyen dekorációs boltban megvásárolható ajándékok csomagolására használatos szalag megteszi. Már csak a mozdulat maradt hátra. Mikor megmutattam Áginak az elkészült alapot, és bele tudta képzelni magát a végeredménybe, utána nagyjából 1 óra alatt megvoltunk a helyes testhelyzetek fotózásával. Volt egy pici esetlenség az elején, de csak azért, mert nem igazán vagyunk modellek, és még nem tudjuk hogyan is mutat a képen az amit csinálunk. 

No nem mondom, az utómunkálatok azért beleteltek pár órába, de a végeredmény szerintem beszédes. 

Neked milyen érzést kelt ez a kép? 

 

www.runyaigabor.com

info@runyaigabor.com

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása