R Studio

A Runyai Stúdióról

2015. július 27. - Runyai Gábor

Sziasztok!

Runyai Gábor vagyok a Runyai Studio vezetője. Úgy éreztem, hogy ezen a szinten már fontos a kommunikáció a közönséggel. Tehát egy saját blog elindítását tartottam a leginkább kézenfekvőnek. Legyen ez egy olyan felület, ahol kicsit mögé láthattok ennek az összetett tevékenységnek. Gondoltam izgalmas lehet betekintést nyerni a háttérfolyamatokba. Például látni azt, hogy milyen nehézségekkel szembesültem például egy fotózás kapcsán, vagy éppen milyen sikereket értem el valamelyik reklámkampány kapcsán. Továbbá az ügyfelek tájékoztatását, oktatását is szem előtt tartom. 

Izgalmas egy studio vezetése, mert olyan kicsit mint a filmrendezők élete. Rengeteg folyamatot kell koordinálni. Fontos, hogy a megfelelő helyen, és időben ott legyen mind a technikai, mind pedig a személyi feltétele egy projektnek. Példának okáért, ha egy céges arculatot, vagy reklámkampányt hozunk létre mondanom sem kell, hogy hány ember összehangolt munkájára van szükség. Legyen ott minimum 50-60 kilogrammnyi felszerelés (állványok, fényforrások, kamera...), sminkes, stylist, modellek, minden egyszerre.

Szóval meglehetősen sok szervezéssel jár ez, de minden pillanata megéri, ha a végtermékről van szó.

 rg8_0428.jpg

www.runyaigabor.com

info@runyaigabor.com

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása