R Studio

A minap volt egy sikertörténetem.

2016. február 14. - Runyai Gábor

Mondhatjuk, hogy minden kezdet nehéz? Joggal!

 

Van az úgy, hogy megérkezik az ügyfél a stúdióba, és látszik rajta, hogy telis-tele van feszültséggel. Rajta van a napi nyűg, munkahelyi stresszek, családdal kapcsolatos érzelmek, és ezzel minden rendben van. Emberek vagyunk, és nehéz is lenne úgy funkcionálni az európai kultúrkörnyezetben, hogy ezek nincsenek hatással ránk. Kifejezetten örülök annak, hogy olyan otthonos környezetet tudok teremteni, ahol mindezt az ajtón kívül lehet hagyni könnyedén, még ha csak egy kis időre is. 

A képen látható hölgyek érkeztek, hogy készítsek róluk egy sorozatot önéletrajzba, Linkedin/Facebook profilképnek. Beszélgettünk picit egy tea mellett, és körbevezettem Őket a Studióban. Itt már láthatóak voltak az oldódás kezdeti jelei. Az előkészületek alatt már olyan vidámkodás ment, hogy még a könnyünk is kicsordult. Persze egy kameraidegen, esetünkben kezdő modell, ha a fényképezőgép elé kerül, hirtelen megint bezárkózik. Itt jön a kihívás az egészben, hiszen itt megint elölről kell kezdeni a ráhangolódás folyamatát. Motiváltam, magyaráztam, instruáltam annyit, hogy komfortosan érezze magát újra. A közel 1-1,5 órás fotózás végére véleményem szerint igen hangulatos képek születtek.

Remélem fogok még dolgozni együtt velük, hiszen igazán értékes emberek. Kivételes helyzetben érzem magam, mert a teljes folyamat alatt egyensúlyban éreztem magam.  

www.runyaigabor.com

info@runyaigabor.com

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása