R Studio

028. Runyai Studio - Molnár-C.-ben jártam, Csillag Pétert láttam

2017. január 27. - Runyai Gábor

Molnár-C. Pál műteremben jártam, csuda szépet láttam...

 

Idézem Molnár-C.-t: "Boldog ember voltam, mert egész életemben azt csinálhattam, amit legjobban szerettem: végigjátszottam az életemet"

Molnár-C. Pál (1894-1981) szürreális festőművész volt, és alkotott élete végéig. A Gellérthegy oldalában, egy Ménesi úti villában élt és alkotott 50 éven át. Halála után, 1984-ben kisebbik lánya, dr. Csillag Pálné Éva, családi gondozású magánmúzeumot hozott létre, ahol a művek a születésük helyén láthatók, és szinte érződik a festék illata. A Molnár-C. Pál Műterem-Múzeum a legrégibb, családi gondozásban lévő magánmúzeum az országban. 

 

http://www.mcpmuzeum.hu

 

rg8_8718.jpg

 

RunyaiStudio.com | Facebook | Instagram | Soundcloud | Youtube ITunes | RSS

info@runyaigabor.com | +36304072093 

 patreon_kicsi.png

Az előző részek tartalmából:

YouTube playlist:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása